Portaal

Het portaal stelt de gebruiker in staat om naar de onderdelen in NSR te navigeren waar hij of zij de bevoegdheid toe heeft.
Daarnaast geeft het portaal de gebruiker de mogelijkheid zijn persoonlijke instellingen te wijzigen.
Het portaal heeft ook de functionaliteit om eventuele problemen in NSR direct te registreren in NSR.
Nadat er melding van een probleem is ingevoerd in het systeem wordt er direct een mail verstuurd naar het support email adres van NSR.
Zodra deze het probleem in behandeling neemt wijzigt de status van het probleem van "gemeld" naar "in behandeling".
Als een probleem in behandeling is genomen wordt degene die het probleem gemeld heeft hiervan op de hoogte gesteld.
Zodra het probleem daadwerkelijk verholpen is ontvangt degene die het probleem geregistreerd heeft hier ook een emailbericht van.

 

Portaal heeft de volgende functies:

  • Doorklikken naar alle onderdelen van NSR
  • Wijzigen van het persoonlijke wachtwoord en email adres
  • Persoonlijke berichten te sturen naar andere gebruikers en te ontvangen (een ontvangen bericht kan ook worden door gestuurd naar het opgegeven email adres van de gebruiker, dit is vrij in te stellen)
  • Informatie over NSR op te vragen